KOMMENT HELYETT

2012/05/08. - írta: Emilke mesél

Valahol kommentként lehetne írni, de hol az alapcikk?

Valahol kommentként lehetne írni, de hol az alapcikk?

  • Természetesen alapcikk nincs, aminthogy nincs

  • Egészségügy.

  • Oktatás.

  • Nyugdíj.

  • Földvédelem, mezőgazdaság.

  • Elszámolás. /Budai, Papcsák, stb./ Igen, ELSZÁMOLÁS ! (Ugye Jobbik?) :)))

  • Közlekedés.

De viszont van:

  1. Listaügy Egerben.

  2. Horthy reneszánsz.

  3. Új keleti politika, Kína, India, Kazasztán, és közel Kelet, szaúdi Arábia.

  4. Újabb „zsidó verés” a belvárosban.

Még mindig van Matolcsyné férje, Orbán összes meséi, Gyurcsányi szakdolgozat és a napi sajtóból az jóféle áfium és Fidesz ópium.

..Még mindig nincs egy párt, amely pontról pontra programot adna a jövőre mutatva.

..Még mindig nincsenek meg az ígéretek, hogy eltörlik az összes orbáni törvényt.

..Még mindig nincs, aki visszaadja a nyugdíjkedvezményeket.

..Még mindig nincs, aki megígéri, hogy visszaadja az ellopott nyugdíjakat.

..Még mindig nincs, aki rendezze a földkérdést és a mezőgazdaság helyzetét.

..Még mindig nincs, aki talpra állítja az ipart, munkát ad az embereknek

..Még mindig nincs,...

..Mi nincs is?

..Semmi, senki sincs.

Feleljetek, biztos nincs? Szóljon az, aki nem fél, aki határokon kívül bátran szólhat, vagy már úton van a határon kívülre, vagy aki még bátor szólni!

.. Érdemes szólni?

..Feleljetek!

69 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://shakespeare.blog.hu/api/trackback/id/tr88315862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

12009 2012.05.08. 19:08:45

Hát én már elég rég külföldöt járom, mint a ballibcsi, xenofób belmagyarok szerint "bűdös ukrán miért jött ide". Akkor kommentelek. Már ahogy én látom. MOndjuk úgy: Granicsár szerint a világ. De viszont van: Listaügy Egerben. Na, volt ilyen a ballibcsik idején is. Csak akkor mások voltak a "bűdösek". Nem érdekel külösebben és nem is sajnálom azokat a kúltúrlényeke, akiket kilistáznak. Ha fordúl a kocka, akkor is így lessz. Nem kellett volna talán a ballibcsi PC idején listázni. Horthy reneszánsz. Helyes, támogatom. Van akinek tetszik, van akinek nem. Most azok vannak többségben, akiknek ez tetszik. A többieknek meg mi közűk hozzá? Ez a demokrácia. Új keleti politika, Kína, India, Kazasztán, és közel Kelet, szaúdi Arábia. Ott van a pénz. Végre felfogja a hülye mindekori magyar politika, hogy a pénz beszél, a kutya ugat. Nyugat döglődik. Nem kell az utolsó csatlósnak lenni. Mikor utoljára voltunk a németek csatlósai, mert most is az vagyunk, megszívtuk. Újabb „zsidó verés” a belvárosban. Erról nem hallottam, de előfordul. Engem is meg akartak verni a cigányok a Stex Alfrédnál, de valahogy rosszúl álltak hozzá. Még jó, hogy akkoriban nem harapott erre a média, mert jött volna a nagy szöveg: "bűdös ukrán bevándorló romákat ver". Még mindig van Matolcsyné férje, Orbán összes meséi, Gyurcsányi szakdolgozat és a napi sajtóból az jóféle áfium és Fidesz ópium. Na ja. Kell a szórakozás. Miről írna a sok írkász? ..Még mindig nincs egy párt, amely pontról pontra programot adna a jövőre mutatva. Ahoz ész kell. A mai magyar értelmiség kontraszelektált. Jogászok, bölcsészek, filozófusok akarnak gazdasági programot készíteni. ..Még mindig nincsenek meg az ígéretek, hogy eltörlik az összes orbáni törvényt. Nem is kell. A törvének OK. A Roosvelti New Deal koppintások. ..Még mindig nincs, aki visszaadja a nyugdíjkedvezményeket. Egy l...szt kedvezményt. Tetszettek volna kedve nyúgerek egy virágzó országot és növekvő létszámú lakosságot hagyni a gyerekekre és unokákra. Nem tették, nincs nyugdíj. ..Még mindig nincs, aki megígéri, hogy visszaadja az ellopott nyugdíjakat. Nem is kell visszaadni. Nem érdemlik meg. ..Még mindig nincs, aki rendezze a földkérdést és a mezőgazdaság helyzetét. Na ja. Bonyolult feladat. Az EU-n belűl megoldhatatlan. ..Még mindig nincs, aki talpra állítja az ipart, munkát ad az embereknek Nem is lessz. Tőke, nagytőkések kellenek hozzá. A meg nincs. Csak sok hűlye értelmiségi. ..Még mindig nincs,... ..Mi nincs is? ..Semmi, senki sincs. Feleljetek, biztos nincs? Szóljon az, aki nem fél, aki határokon kívül bátran szólhat, vagy már úton van a határon kívülre, vagy aki még bátor szólni! .. Érdemes szólni? ..Feleljetek! Szólni? Kinek? Az öregúrnak odefent? Hogy diktatúra kell, hogy a sajtószabadság és a demokratikus jogokat korlátozni kell? Hogy csődbe kell vinni az országot, hogy le kell írni a nyugdíjasokat, hogy le kell cserélni az egész elítet és főként el kell zavarni a fenébe a "véleményformáló értelmiséget" ?

193225 2012.05.08. 19:15:36

Még csak azt kellene hozzátenned, hogy akkor, aki le akarja váltani Orbánt, az mit mondjon? :)))

12009 2012.05.08. 19:23:18

2 Orbán monnyon le :) Osztán ki a francot tennének Orbán helyett? A volt MSZP-t? A belvárosi entellektüel, bölcsészlelkű LMP-t? Vagy neagyisten SZDSZ? Kit? Nem a vezért kell cserélni, hanem az értelmiséget elzavarni a fenébe. Akkor talán, ha a sok csócsáló, nagyköruton belűli eltűnik, akkor talán jönnek okos, értelmes és becsületes fiatalok vidékről és talán kűlföldről is. De amig ott a sok volt SZDSZ-es, MSZP-s és FIDESZNYIk a közéletbe, ki a fene fog oda nyomulni? T Tudsz angolul? Van eszed, szogalmad, tehetséged? A világ nyitva áll. Menj ebből az országból és hagy belefüladni a saját ürülékébe.

193225 2012.05.08. 19:35:22

Lenne ötletem. Mi is itt vagyunk, nem? :)) Ez az elzavarás igen jó ötlet! Kivitelezhető.

204112 2012.05.08. 19:47:49

Granicsar, nem akkora probléma, hogy nem vagy itthon. Shakespeare, neked mi a javaslatod, azon kívül, hogy behatoljunk a Parlamentbe, és kidobáljuk őket, egytől egyig. Mert szerintem érik egy békés váltás, egy szakértői kormány felállítása, amely újból megteremti a feltételeit a valódi demokráciának. Gondolkozni kell, előre látni, mi hova vezet. Rettenetes lenne, ha hozzánk kötődne még egy polgárháborút kísértő véres lázadás története is. Ezt már nem bírná ki a magyar történekem. Évszázadokra leírnánk magunkat. Meg hát, a harcban meg szoktak halni. Te küldenéd a gyereked? Mert az emberek többsége családban él, gyermekekkel, unokákkal. Itt, helyben.

12009 2012.05.08. 19:59:25

6 Tévedés. Most per pillanat Budapesten vagyok. Sőt, amint látom, maradok is egy darabig. Aztán meg a rendrakáshoz értek valamit. Egy századot elvezetek. Az más kérdés, hogy én a volt SZDSZ-MSZP és holdudvarát zavarnám el elsősorban. Az orbanistákkal nem is tudom mit lehetne csinálni. Talán agymosó-átneveló táborok? Érdemes?

210292 2012.05.08. 20:04:34

..., És VERIK A ZSIDÓKAT Magyarországon, A NÉGEREKET meg AMERIKÁBAN! :))))

193225 2012.05.08. 20:07:16

Az orbanistáknak is lehet találni munkát. Disznótelepek esetleg.

210292 2012.05.08. 20:08:32

6. Nyírfa 2012. 05. 08. 19:47 ..., előbb lesz "polgárháború" Franciaországban, vagy Görögországban .... , esetleg PANYOLBAN .....

17910 2012.05.08. 20:11:11

Azt miért nem kérdezi meg senki, hogy a sok kőgazdag miért nem forgatta vissza a pénzét a gazdaságba? Miért nem kötelezte rá őket egyik kormány sem a huszonkét év alatt? Kiviszik a pénzüket és dirigálnak, meg imádva önmagukat röhögnek: de "ügyes fiú (lány)" vagyok? "csak nem gondoljátok, hogy én fizetek az államnak? Fizessen ő nekem!" ---mert "ami jár az jár!' (forrás: Schmitt Pál) Ezeket, hogy hívják jobb helyeken? Nem hazaáruló? Nálunk meg ő a "befektető".... akinek a s@ggét kell nyalni, pedig inkább jól bele kéne rúgni...

210292 2012.05.08. 20:13:46

2. Shakespeare (szerkesztő) 2012. 05. 08. 19:15 ..., AZT KÖNNYŰ MONDANI, hogy ÓRBÁN TAKAROGGGY! - De KIT tennél, kit tehetnél a helyére??! ..., a Belvárosi FélértemŰségieket, vagy a Liberálfasisztákat??! ..., mert verik a zsidókat!!! ???!!

193225 2012.05.08. 20:21:43

Nyifu1, olyan egyszerű. Pl. megbíználak téged a rokkantügyi dolgok intézésével. Vállalod? Széles jogkört kapsz és némi pénzt is hozzá. Na?

204112 2012.05.08. 20:22:29

Szerintem mindenki húzza be a fékeket, ez ugyanis nem játék. Nyifu , a térdemre fektetlek és elnadrágollak. Nekem az is sok, amikor a tévében látom, hogy ütik-verik, lövik egymást. A verekedés a buták és a gyengék eszköze. Ez meggyőződésem. Grani, olvastam egyszer egy versedet. Akinek olyan gondolatai vannak-voltak, mint amik abban megfogalmazódtak, az ne árulja el azt az érzést, soha, mert az az érzés ő maga.

13118 2012.05.08. 20:33:59

hogy érdemes e szólni? kaptál választ: ilyet is, olyat is. :))

12009 2012.05.08. 20:39:31

8 Nincsenek már disznók MO-n. Valamikor tizmillió sertés országa volt MO, ma meg egymillió sincs. A sertéstartást rendes emberekre lehet csak bízni :) 1O MO-n nincsenek kőgazdagok. A leggazdagabb magyar kiscsicskása a legszegényebb orosz milliárdosnak. Csóró országnak és csóró népnek még milliárdosai sincsenek. Kinek van MO- legalább egymilliárd dollárja? 13 Harcolni nem mindenki tud és képes. Méghogy gyengék :) A végső eszköz és a végső érv mindig az ököl. Volt és marad is. Petőfinek is voltak egészen jó versei, mégis ottmaradt valahol világosnál. Rimbaud se volt kutya és mégis elment fegyverkereskedőnek Afrikába Apollinaire is tudott szépeket írni és mégis elment egy kicsit szétlövetni a fejét na soroljam még? A vers leválik az emberről és az ember nem a vers maga. A vers egy lelkiállapot, egy akkor és ott. Aztán a világ megy tovább....

12009 2012.05.08. 20:40:39

16 Ezt tudjuk. Te viszont mit mondsz? Ereszd el magad és fantáziálj :)

14479 2012.05.08. 20:43:16

Annyira "trendi" az MSZP-SZDSZ-kormányt gyalázni, hogy csak félve jegyzem meg: a teljesítményükben vastagon benne van az ellenzékük aljassága is!

12009 2012.05.08. 20:55:35

17 Persze-persze. A gonosz ellenzék és a szegény szerencsétlen ballibcsi kormány. Méghozzá két ciklusos diktaturája. Hazudtak, loptak csaltak és erre az ellenzék kényszerítette őket. Jó szöveg. Megjegyzik Orbánék és majd ha őket teszik lapátra, azt mondják: mi egy kicsit hibásak voltunk talán, de ebben vastagon benne volt az ellenzék is :)))) A ballibcsi ellenzék nem tudja felfogni, hogy buták és nem értenek hozzá. Viszont arrogánsak és mindenkit kioktatnak. Utálják őket rendesen. Orbánék meg? Még hisznek nekik. Igaz, nekik sincsenek ötleteik, próbálkoznak, nem is rossz módszerekkel, de nem fog menni. Ki kell lépni az EU-ból, elinflálni a sok rossz kölcsönt és tíz év alatt újáépíteni. Persze, ha volna miből :(

210292 2012.05.08. 21:14:49

19. granicsar 2012. 05. 08. 20:55 ..., lehet, hogy jövő ilyenkor már a bedőlt €övezeten fogunk röhögni! ..... , Libsik meg sírdogálni .... :)))

17910 2012.05.08. 21:19:39

Grani! Most Magyarországról beszélünk, ami a szakadék szélén van. Itt, igenis kőgazdagok, a "százak" a kétszáz valahány milliárdjukkal, mert abból már lehet munkahelyeket teremteni, ha nem tőzsdéznek, pókereznek, offshortolnak... és csak úgy "sportból" birkázzák, meg békázzák az embereket... Érdekes, a régi gazdagok ipart teremtettek Ganz Ábrahám, Richter Gedeon - soroljam? Pedig az orosz vagy amerikai gazdagokhoz képest kevesebb vagyonuk volt. De a tudásuk annál több! Viszont becsületesek is voltak és büszkék, a saját minőségi termékeiket nem rongyolták le a béka segge alá, csak azért, hogy a világpiacon a másik cég legyen a nyerő mert cserébe felturbózták a bankszámlájukat! Pontosabban, semmi áron nem adták el magukat senkinek! Megtették viszont helyettük, akik egyszer valamikor, valahogy a gyáraik élére kerültek!

193225 2012.05.08. 21:26:52

Európában a nemzetállamoknak van jövőjük, kisebb-nagyobb időszakos szövetségi csoportosulással. Dunakonföderáció, Kgst, Visegrádi 4-ek, Szén-acélcsoport, Skandináv államok, stb. Időnkénti Anglia blokáddal és a svájci bankokban elhelyezett pénzekkel. :))) A kurva életbe, hova álljak be?

12009 2012.05.08. 21:32:16

21 A volt MSZP és SZDSZ közeliekre gondolsz? Akik tapsoltak, amikor csődbe ment a MALÉV? És miért teremtsen munkahelyet az, akinek van pár milliárdja? Talán mert annyira jó az adórendszer? Csak a hűlye vállalkozik MO-n!!! A sok nyálcsorgató pártpénztárnokról ne is beszéljünk.... A mai MO-n nincs mibe fektetni. Nincs olyan vállalkozás, projekt, ami megtermel annyit, ami a tőkepiaci hozam felett van. Munkahelyteremtés? Hisz az élőmunka baromi drága MO-n!!! Ki a fene fogja azt a sok adót, tb-t stb. kifizetnia munkás után? És minek? Először az állam fogja vissza magát és tanuljon meg ici-pici lennei. A politika tanulja meg, hogy kussoljon a jó francba a gazdaság dolgában és korlátozza magát a szelektív hulladékgyűjtés valamint a parkosítás témakörére.

12009 2012.05.08. 21:33:24

22 A sorba és rendelj még kér sört. De ne valami teuton sváblóhúgyot hanem valami testes belga árpalét :)

58395 2012.05.08. 21:59:57

Granicsár, ellopták a nickedet? Miért nem teszel ellene valamit... Egy idétlen műanarchista randalírozik a nevedben.... Emilke nekem jó lesz egy kis ír barnasör is, amit megiszunk az igazi Granicsárral...

12009 2012.05.08. 22:12:07

24 Á, nem lopták el. Megpróbálok valami újat, valami mást. De nem nagyon megy, ezek szerint :( Emilke, az ír barna nekem is bejön. Egy pintet.

17910 2012.05.08. 22:20:18

Grani! Nem, nem azokra gondolok! A nagy "rendszerváltókról" beszélek, akik gallyra tették a Ganzot, az Ikarust, az Chinoint, Bábolnát, az érdekes módon jól működő termelőszövetkezeti mezőgazdasági rendzsert (stb - jó hosszú lenne a sor), amiknek a termékei veszélyeztették az európai piacok pozícióit, iram bocsá' tán még a világpiacét is! ..és ez nem SZDSZ, MSZP vagy MDF sara volt - az csak a máz volt, mint a cirkuszi bohócokra festett kényszer vigyor. Éppen helyzetben lévő, kapzsi, mocsok emberek ügyködése. A Malév ... az utolsó tragédiája a kaméleonok ámokfutásának. S maradt a sok nincstelen, az éhező gyerekek, a kilakoltatásokkal szétvert családok, a munka nélkül megzakkant magyar emberek milliói--

17910 2012.05.08. 22:25:50

Ja, a média meg keresse csak a sok rohadék szakdolgozatait, azért jól fizetnek! Mennyi is most a flekk díj? Biztos jutna belőle arra is, hogy engem is megkínáljatok egy pohár barna sörrel! Imádom!

12009 2012.05.08. 22:30:22

26 Ha jól tudom, a Nemzeti Kerekasztal rablólovagjai társaság megállapodott abban, hogy az Antalék történész és végtelenűl buta banda kapja a politikai hatalmat, míg az MSZMP-ből MSZP-vé avanzsált sima rablók szabadon rabolhatnak. Meg is tették. Privatizáltak, de mível működtetni nem tudtak az elvtársak, elkótyavetyélték a labancoknak. Azok szépen lerabolták az országot. Aztán jött a libcsi bagázs, a sok filozófus hülye, aki meg azt mondta: szabad piac. MO esetében ez szabad rablást jelentett. Még jobban lefosztották az országot és az ország népét, valamint az államot a hitel csapdájába csalták. Az ország meg bután belement. Mindenben igazad van. Ikarus, Bábolna, Globus stb. Csakhogy nem most kell siránkozni, hanem akkor, amikor lopták szét az országot. Putyin elkapta a rablók kezét. Volt, aki elmenekült, Berezovszkij, volt, aki ellenállt és most űl, Hodorovszkij, volt aki meg engedett és most semmi baja, Abramovics. Csakhogy MO-n nincs olyan tökös gyerek, mint Putyin és főleg nincs olyan értelmiség és olyan csinovnyik réteg, aki az országot és az államot is magáének érzi és nem hagyja, hogy szétrabolja a politika és a gazemberek, akik demokráciát és liberalizmust kiabálnak.

12009 2012.05.08. 22:31:12

27 Emilke, még egy pint ír barna. Én fizetem :)

204112 2012.05.08. 23:03:12

15 Granicsar Petőfi, momentán nem jó példa. Azonkívül eltelt egy kis idő, ez a XXI. sz., ugyanazokra a problémákra,amiket görgetünk magunk előtt,illő más válaszokat adni, mert csak akkor lesz változás. Te az erő politikájában hiszel, mert nem tapasztaltad meg az ellenkezőjének a hatékonyságát, pedig micsoda erő rejlik a szellemben,a valódi erő pedig, a lélek maga. A vers , lehet, hogy születése pillanatában egy állapot, egy hangulat kifejezése, de nem érezni benne a magod igazát, ezt nem tudod bemagyarázni nekem. Hogy mégsem hiszed el magadnak saját magadat, no, ez vezet a férfierőként villogtatott heveskedéshez. Olvastam már tőled olyan mondatokat, amelyekre felkaptam a fejem, mert okosság volt benne, sőt, azon is túllépett. Aztán, mintha félrelökte volna a vagánykodó Grani az érettebbet, úgy elsöpörtél minden jó érzést, hogy azt gondoltam, jézusom, csak haza ne jöjjön! De, ha itthon vagy, csak nyugi, nem kell az anarchia! :-))

210292 2012.05.08. 23:08:06

28. granicsar 2012. 05. 08. 22:31 .., Moszkvában még a Kaukázusiakat IS VERIK, nemcsak a Zsidókat ....

17910 2012.05.08. 23:18:10

Emilke, Grani, Nyírfa! A barna után, egy pikkoló világos, hazai és házi, jó hideg! Szép álmokat Nektek!

12009 2012.05.08. 23:19:35

30 nőies gondolkodás. A férfiak másként épűlnek fel. Anarchi meg kell :) Az anarchia a szabadság legfelsőbb foka. Szabadság, szerelem! E kettő kell nekem. Szerelmemért föláldozom Az életet, Szabadságért föláldozom Szerelmemet. Szóval, Petőfi meg jó példa. És attól, hogy melyik századot írjuk, a dolgok nem sokat változnak. Ezek a dolgok egyidősek az emberiséggel. Már a régi görögök is ezeken gondolkodtak, ezekkle voltak elfoglalva.... 31 Moszkvában osztogatnak és nem fosztogatnak. Ott a kaukázusiak verik a zsidókat :D

204112 2012.05.08. 23:19:41

Szia, MaNetti, neked is!

12009 2012.05.08. 23:20:09

32 Álmokat szépeket :)

23353 2012.05.08. 23:21:25

Szerintem a Granicsárnak nem kell már ma este több sör, ugyérzem ivott elegett... de mint mindig jópár okos dolgot kottyintott. No szerintem aki ebböl a gazdasági kátyúból tudja a kiutat az nem itt a NOLBloggon kommentel. Mert itt kommentelni az könnyű de kikászálódni az nem.

12009 2012.05.08. 23:24:28

36 Veresbor :) Ma jó napom volt. A kátyuból nem tudom még én sem a kiutat. Nincsenek stratégiai tartalékok :( Szegény ország ez. És eladósodott az uzsorásoknál. Nyugat szirénhangjai zátonyra futatták. Csak sok munka, sok nélkülözés és valami jó kis magyaros ötlet, virtus kellene.

210292 2012.05.08. 23:28:09

36. little 2012. 05. 08. 23:21 ..., Már Andor László Szociális és foglalkoztatási EU Biztos IS "egyes tagállamokban zavargásokkal számol ... " .... :)) - máshol IS lesz Zsidóverés, és Arabverés .... ??!!

12009 2012.05.08. 23:28:35

Emilke, vén patológus, hol a serital? Vagy már alszol?

210292 2012.05.08. 23:32:08

37. granicsar 2012. 05. 08. 23:24 A szocialista elnök most fogja kátyuba vinni Franciaországot, .... mint annakidején a 30-as években .... a szakszervezeti egységkormány ....

12009 2012.05.08. 23:35:12

4O Rossz az nekünk? Buknak a kormányok, gyengűlnek az államok. Talán lessz alkalom kibontani a anarchizmus fekete zászlaját. MOst viszont egy biztos: a bolsikkal nem szövetkezünk....

204112 2012.05.08. 23:42:46

Igen, a nők másképpen vannak felépítve. Dolgunk is, hogy megtanítsuk a gyermekeinket az érzés természetességére, hogy ne féljenek, mert csak a félelem az, ami árt, ami fáj, ami erőszakká válik bennünk, ami elvesz, ami odavág. Az igazi férfi gyengéd, el nem tudnám képzelni egy hőzöngő alak mellett az életemet. A gyengédség egyben intelligencia is, fejlett szellemiség, az érzés kultúrája. Grani, nincs olyan ember, akiben ez ne lenne ott, más kérdés, hogy megtanulja-e előhívni, megélni. Nem is olyan régen beszélgettünk arról, talán Osszinál vagy éppen itt, hogy a görögök óta, mintha nem fejlődött volna a világ, intellektuálisan, vagy inkább spirituálisan , minden fontosat elmondtak, felfedeztek az akkori tudósok, filozófusok , viszont technikailag hatalmasat léptünk előre, s most ezt a fejlődést követnie kell a tudatnak is. Úgyhogy, a világ, mint mindig, változik, csak látni kell, hogy mikor , merre és miért. Ilyenkor már ne nagyon sörözzetek , hagyni kell a vesét pihenni. Most a máj dolgozik, max. egy csésze keserű tea vagy tiszta ásványvíz, és szundi! :-))

12009 2012.05.08. 23:50:19

42 Ma szundi. De aztán, holnap, a haverokkal... Rettegj Budapest, jövök :) A görög világ eleve egy masculin világ volt. Arról meg, hogy milyen egy igazi férfi, hát sokféle vélemény létezik. Valamikor a kard és a toll forgatása is férfimesterség volt. Szerelmes dal és harci induló. Ölelni vagy ölni? Szeretni? Harcolni? Szerelemben élni? Gyűlölettel ölni? Érosz vagy Thantosz... A sors vajon mit hoz ?

204112 2012.05.08. 23:52:54

Most mondjuk, hogy szép álmokat, aztán, amit döntünk. Kollektíven. Jó éjt nektek!

12009 2012.05.08. 23:59:24

Álmokat :) Emilke, házigazda, elaludtál? Villanyoltás!!!

205707 2012.05.09. 08:12:47

Shakespeare! "Egy gondolat bánt engemet" Te, mint magas szinten kiművelt emberfő elfedted, hogy a DE és a VISZONT egyaránt, ellentétes kötőszó? Az én magyartanárom - anno - a kettő együttes használatát goromba hibának minősítette. Tartalmilag a fentiekhez kapcsolódóan én beérném a bajor, literes kriglivel is sörügyileg. A félbarna ugyancsak smakkol(na). Az egészen barnát csak nőneműben értékelem...

210560 2012.05.09. 08:28:24

3. granicsar 2012. 05. 08. 19:23 Kivételesen - evvel a mondattal különösen - egyetértek : .."Nem a vezért kell cserélni, hanem az értelmiséget elzavarni a fenébe.." Paul Johnson : ÉRTELMISÉGIEK Most olvasom (tudom, kicsit későn jutottam hozzá, hát istenem evvan...most kaptam meg) Érdekes és tanulságos történetek, rengeteg forrással, alaposan körüljárva a témát. Egy példa: Rousseau például fennhangon állította, hogy a gyereket az államnak kell felnevelnie, és mint a könyv egyik történetéből kiderül, ez sajnos nem volt egy személyiségétől független vélemény, ugyanis lelencházba adta a gyerekeit. /érdekes a szerző pályafutása: http://hu.wikipedia.org/wiki/Paul_Johnson/ no egyelőre ennyi kedves Shakespeare..egyébként jó a téma, gratula :))) Fanny

169889 2012.05.09. 09:06:46

Fannyvár: 2012. 05. 09. 8:28 3. granicsar 2012. 05. 08. 19:23 Kivételesen - evvel a mondattal különösen - egyetértek : .."Nem a vezért kell cserélni, hanem az értelmiséget elzavarni a fenébe.." Én erősen vitatnám ezt a dolgot, igen tegyünk csak így, folytassuk csak továbbra is, és maradjunk következmények országa, erre ez tökéletes. A vezér gyűjti maga köré a holdudvarát, választja ki és tűri meg a környezetét bele értve a „vezető értelmiséget” a hangadókat is. Minden döntésért a vezető vállalja a felelőséget, (hallgatott a sleppre vagy nem ez most teljesen mindegy), és vállalnia kell a következményeket is, így akinek menni kell az a vezér, csak Ő és más senki. Az új főnök úgyis újabb holdudvarral veszi körbe magát, így a hangadók cseréje is automatikusan megtörténik, csak a vezért kell el zavarni, a többi már megy magától.

169889 2012.05.09. 09:09:09

maradjunk következmény nélküliség országa helyesen

210560 2012.05.09. 10:36:54

48. Lancelot 2012. 05. 09. 9:06 üdvözöllek :) ...helyben vagyunk... Már bele is kezdhetnénk egy fontos kérdés megvitatásába! Ki választ? A környezet -holdudvar, tanítványok...stb - neveli e ki a vezért, vagy a vezér neveli ki a környezetet? Netán a kor termeli ki a meghatározó egyéniségeket, vagy a meghatározó, szuggesztív stb. személyiségek hatnak oly erősen a korra (szellemre, stb) hogy ezáltal a választottnak (mondott ) vezető saját képére formálni igyekszik -esetleg sikerül is neki - a meghatározó értelmiséget, akik visszahatnak a politikára, aktuális közéletre, korszellemre? Nehéz kérdések...mint ajánlottam: érdemes elolvasni Johnson könyvét! üdv.. Fanny

169889 2012.05.09. 10:56:35

Üdv Fanny :)) Ki választ? A környezet -holdudvar, tanítványok...stb Szerintem a felelősség szempontjából mindegy, hogy a kutya csóválja, vagy a kutyát csóválják, lényeg, hogy van felelős, és neki kell elvinni a balhét. A többi csak látszat, tudod, megrázzuk a fát aztán, ugyanazok a verebek maradnak, csak más ágakon.

34481 2012.05.09. 12:08:15

Hű micsoda szép forradalmi hevület ez Emilke? Granicsar hajrá!

12009 2012.05.09. 12:36:42

51 Szerintem Fannynak van igaza. A Vezér nem a semmiből jön. Van egy környezet, ott vannak mozgások stb. és ebből a környezetből emelkedik ki, többnyire eléggé ,megmagyarázhatatlan módon, a Vezér. De nincs Vezér, környezet nélkül. Vagy úgy gondoljátok, hogy elég lett volna Hitlert, Lenint stb. megölni és nem lett volna nácizmus vagy bolsevizmus? Ugyan. Ott volt az értelmiségi környezet, aki előkészítette az ideológiát, aki megszervezte a Vezér személyi kulturszát, ledarálta az ellenkezőket stb. Persze a végén már mindenki mindenkitől fűgg és "fortélyos félelem" igazgat mindenkit. Szóval nem a Vezért kell elkergetni, hanem azt az értelmiségi környezetet, amely Vezéreket termel. Egyébként Vezérre szükség van. Jó Vezérre. Nos ehez kell az okos és értelmes értelmiségi elit, amelyik a Jó Vezért neveli ki.

193225 2012.05.09. 12:40:26

Te Granicsár, tudsz egy moszkvai üzletet, ahol jó minőségű árut lehet kapni elfogadható áron? Kicsi hitel, jutányos árképzés, gondos, pontos szállítás, esetleg használati utasítással?

12392 2012.05.09. 12:47:16

Ja mint a – számotokra - régi szép időkben – igazi déjà vu - : abzug értelmiség! Legalább is azokkal, akik képesek és mernek önállóan gondolkodni és ezért (is) kirínak a lelkesen bégető munkás-paraszt káderok csordájából!

169889 2012.05.09. 12:54:23

granicsar Szerintem Fannynak van igaza. Na ez most nem lepett meg. :)) A Vezér nem a semmiből jön. Van egy környezet, stb ..ez szerintem is teljesen rendben van, már mint így történnek a dolggok. Persze a végén már mindenki mindenkitől fűgg és "fortélyos félelem" igazgat mindenkit. Igen, pontosan és ha meghagyod a vezért, hogy cseréled le a szolgáit?

193225 2012.05.09. 14:06:43

Mr. Stephen King! Itt állok Castle Rock főterének szélén, nem találom a Hasznos Holmik boltját. Merre lehet?

12009 2012.05.09. 14:09:13

54 Tudok. De miért? Most Budapesten vagyok, és éppen most ettem féholtra magam egy dunaparti vendéglőben :) 55 Téged ignorállak. 56 Most úgye azt hiszed, én egy Jedi lovag vagyok, akinek van hatalam és csak úgy, lecseréli a Vezért? Kinek van ma hatalma Vezért és értelmiséget cserélni? Nekem nincs. A népnek? Ugyan, ugyanabból a katyvaszból kitermelt vezérek között válogathat csak. Az értelmiséget a történelmi idő fogja lecserélni. Mikor kiderűl, hogy a bennük bíző népet rosszúl vezették. Akkor vagy a nép tünteti el őket, vagy valamelyik szomszéd nép szedi darabokra, vagy csak egyszerűen eltünnek a történelem pöcegödrében.

193225 2012.05.09. 14:36:55

Mi jó volt a menü? Képzeld, krumplis tésztát ettem. Mos én sem vagyok túl mozgékony. :))

12009 2012.05.09. 14:52:34

59 Orjaleves ludgége tésztával. Stark Stephannal tuningolva. Hozza fröccs. Finom Borjúpörkölt, galuska és ugorkasaláta, tejföl nélkül Strong Stevennel tuningolva. Rozébor hozzá. Kávé és túrós rétes, kaprosan. Na most félkómában szundizok a szállodában. Este még borkóstoló a barátaimmal... Ez az élet és nem a teutonföldi :) Itt még lehet élni és ettől keletre. A lajtán túl már csak nyomor van.

193225 2012.05.09. 14:54:58

Hát igen, arrafelé még ismerik az ízeket, bio nélkül. :))

210560 2012.05.09. 19:21:10

51. Lancelot 2012. 05. 09. 10:56 Éppen a felelősség szempontjából nem mindegy, ki kit választ!! A vezér elfogadja a lehetőséget, vagy kiharcolja..tökmindegy,,,de a környezet mindehhez valamilyen formában hozzájárul...és mindig az aktuális értelmiség, politikai elit ...szóval a döntéshozók - az üzletembereket ki ne hagyjam - döntenek, a vezér létéről és személyéről is.. nekem ez a véleményem Fanny

210560 2012.05.09. 19:22:11

53. granicsar 2012. 05. 09. 12:36 Igen, ehhez nem is tudok mit hozzátenni, egyetértek :(

210560 2012.05.09. 19:27:31

56..Lancelot 2012. 05. 09. 12:54 Bár Granicsárnak címezted...bocs..erről van véleményem: "Igen, pontosan és ha meghagyod a vezért, hogy cseréled le a szolgáit?" Tetted fel a kérdést Lancelot!! Na, végre eljutottunk idáig!!! A végén már a "szolgák" igazgatnak? Vagy hogy is van ez? Ezért van félelmetesen nagy felelőssége a kor értelmiségének! Nem a pórnépnek...gondolom ebben egyetértünk. A legnehezebb része ugyanis a dolognak éppen a vezért kiszolgáló, az előjogokat, jogokat stb...birtokló "személyzettel", hűbéresek, közszolgák stb..való elszámolás...szándékosan nem leszámolást írtam . Erre nincs tippem...Hadd legyen ez annak az "értelmiségnek" egy feladandó lecó.... :(

58395 2012.05.09. 19:39:54

Fanni ott van a kutya elásva, hogy az az értelmiségi nem egy külön "állatfaj", hanem pont úgy pártosodik mint bárki.... Van ellenértelmiségi, meg regnáló értelmiségi, meg sunnyogó értelmiségi, meg satöbbi értelmiségi.... Ebből az következik, hogy mindig az az okos értelmiségi aki regnál, a többi meg hülye értelmiségi... Viszont még olyan értelmiségivel nem találkoztam aki a közért dolgozzon, és ne saját előnyöket kovácsoljon... A nem értelmiségi meg pont ugyanúgy nem ért a vezetéshez, tehát arra sem lehet bízni egy országot .......Na, ez sem lett egy megfejtés......:-)))

210560 2012.05.09. 19:56:18

65. Kokó 2012. 05. 09. 19:39 Lehet Kokó, hogy te úgy gondolod , a kutya ott van elásva, hogy az úgynevezett értelmiség sem képes hivatásszerűen bevállalni - felfogni(?) - hogy a felelősségük nagyobb, mint az úgynevezett átlagembernek. Természetesen nem ritka példányai ők az emberi fajnak... :)) Talán ha a neveléssel, oktatással, egyebekkel lehetne ezen segíteni. Nem tudom. Rengeteget és sokan vitáztak azon, hogy ki számít értelmiséginek és mit jelent az "értelmesség" illetve a különbség a kettő között. A morális neveléssel persze nem csupán az értelmiség felelőssége növekedne, de ki neveli ki az jövő erkölcsösebb, a közért (is) felelősséget ismerő és vállaló értelmiségi rétegét? Nehéz ügy :(

12009 2012.05.09. 20:02:17

A képlet pedig egyszerű. Hogy lehet motiválni egy kollektívát, hogy a kollektíva a vállalatért dolgozzon és a vállalat érdekeit tartsa első sorban szem előtt? A legegyszerűbb megoldás: a kollektíva léte és jóléte egyenes összefűggésben van a vállalat sikereitől. Lefordítva: míg régen egy ország elitjét, ha nem jó vezette az országot, akkor nagyon hamar megsemmisítette a szomszéd ország elitje. És akkor annyi. Vagy ha nem volt ellenség, akkor szegény országból nem lehetett nagy gazdagságot létrehozni. Ezért az elit törekedett arra, hogy az ország és népe gazdag legyen, jó létben éljen, sokat termeljen és sokat kereskedjen. Ezáltal az ország elitje hatalomhoz jutott a konkurens országok elitje felett. Na most mi is van? Az ország elitje, bármely oldalról is, nem érzi magáénak az országot, nem érdekelt a sikereiben és abban, hogy az országnak jól menjen. Miért teheti meg? Mert bármikor továbbállhat egy jó vastag bankszámlával és élhet mint marci hevesen. Régen azér ötezer holdat nem lehetett átvinni Svájcba és a szomszéd országok elitje is hamar elintézte az árulót. Nincs ország, Az országnak nincs ideológiája, céljai. Ebben a legnagyobb bűnös a ballibcsi értelmiség, amely tudatosan rombolta a nemzetet, a nemzeti mítoszokat, hogy egy általuk vizionált globális rendhez igazítsák az országot. Nagy a vétke a ballib értelmiségnek, de a legnagyobb vétke az, hogy buta. Nem veszi, nem hajlandó észrevenni, hogy a nagy globális közösségbe nem egyenként lehet, kell csatlakozni, hanem csapatként, mégpedig MO ZRT néven.

58395 2012.05.09. 20:30:22

Grani a kis országoknak nincs és nem is lehet "ideológiája", legfeljebb nosztalgiája, valami homályos múltbarévedése... Azzal nem tudja a száját betömni a gyerekeknek, legfeljebb kerek szemmel halgatja a turulmesét, de attól még éhes marad.... A rohadt életbe, ideje lenne már a jövőbe révedni, mert az következik !!!!

169889 2012.05.09. 21:02:29

Szóval Én sem vagyok az a Jedi akárki, így megfejtés tőlem sem várható. Kokó felé hajlik inkább a véleményem, mi szerint az értelmiség nem egy kivételezett valami, van, létezik, jól vagy rosszul teszi dolgát, pártoskodik és igen, szolgál, szolgálja az oligarchiáját és a saját érdekeit, pontosan úgy, mint más. Az MO ZRT azt hiszem, nagyon régen nem működik, ha valamikor működött egyáltalán, azért még itt vagyunk és remélem maradunk is, de egyedül nem fog meni, ebben teljesen biztos vagyok.
süti beállítások módosítása