ÜNNEPI JÓKÍVÁNSÁG:

2012/09/25. - írta: Emilke mesél

ABC

Jom Kippuri Anzix

ABC

Jom Kippuri Anzix

 

Szervusz Barátom! SZERVUSZ !

Kedves egészségedre hoztam ezen csekélységet fogyaszd jó kedvvel és egészséggel!

Nem zavarlak, ünnepelnek, annyian szólítnak ma, nálam fontosabbak is várnak Rád.

Nézd, ilyen írásom nincsen, nem is értek hozzá és kőbe sem vések Neked.

Válaszd ki magadnak kérlek a megfelelőt.

Hát, persze, hogy kérek valamit. Tudod, nem szoktam, most mégis, mert ma van a napja, hogy az elkövetkezőkről is döntesz, úgy hallottam.

Szóval kérlek Uram, kedves Barátom,

A barátaimra gondolj, a jövőben segíts nekik, békével, borral, bölcsességgel, búzával, szóval légy szíves, boldogsággal.

Egészségedre, kedves barátom, és jom kippurkor, az engesztelés napján, rám se haragudj, ha megbántottalak volna.

Vírusos barátod, Őrangyalka, Istenke és Ferke

innen a Földről.

PS. Az ünnep után jelentkezünk! In dato 5773

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://shakespeare.blog.hu/api/trackback/id/tr88316082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

57665 2012.09.26. 08:25:35

Neked is minden jót!

34417 2012.09.26. 09:02:32

emilke, zsukfedeles ki lesz akadva, mint az ingaóra, hogy szelektáltad magas röptű hozzászólásait:-) meg vannak még valahol? gyűjtöm őket - nem csak az övét, a többi észkombájnét is - ki akarom adni, mint rajongóim szívhez szóló üzeneteit:-)))

14742 2012.09.27. 19:27:13

Drága Emilke! Későn vettem észre kedves soraidat. Tudod, tegnap nem voltam gépközelben, estére meg kicsit elfáradtam. Köszönöm, köszönjük!!! Ja, és Rólad sem feledkeztem meg!:)
süti beállítások módosítása