SKYPE

2012/06/29. - írta: Emilke mesél

Van nekem egy ilyenem, hogy ingyen videotelefon.

Van nekem egy ilyenem, hogy ingyen videotelefon.

Van néhány bejelentkezett partner. Ma még. Aztán holnap törlöm őket. Ők is törölhetnek


17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://shakespeare.blog.hu/api/trackback/id/tr748315938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

178479 2012.06.29. 23:38:58

De hát miért?

12392 2012.06.30. 08:06:07

Emilke! A Skype nem ingyenes videó-telefon!!!!

193225 2012.06.30. 09:36:11

1-re. Mert csak az erkély alatt a kutya szokott felugatni, de senki nem telefonál. 2-re. Nekem nem kell fizetni érte. Mit tudsz róla, amit én nem tudok? Vannak egyszerű, ingyenes szolgáltatásai, de van fizetős is. Pest felhívása egy bizonyos formájú szolgáltatás esetén 2 €cent/min., de ennyi Moszkva, vagy akármi is. Hát nem ingyen van? :))

178479 2012.06.30. 10:31:41

Kedves Shakespeare! Hát aktivizálja magát! Hívogasson Ön!

11677 2012.06.30. 10:41:10

Kedves Sexpír! Nekem is van Skypem. Gyakran találkozom rajta Little blogtársammal. A Nejem az egyik gimnazista barátnőjével tartja rajta a kapcsolatot. De van egy ismerősünk Dunaújvárosból is, akivel néha beszélgetünk. Jó látni a másik arcát, mé ha ugrál is a kép. Tényleg nm kell ezért külön fizetni. Legalábbis én nem vettem észre a számlámon.

193225 2012.06.30. 11:16:18

zorro, csak azt tudom hívni, aki velem felvette a kapcsolatot és be is kapcsolja a készülékét. Ilyen egyszerű. A kutya sem keresett. Ebubul.

193225 2012.06.30. 13:00:48

Jó! Balogh Lajosból 175 ajánlat van a Skypeon. :))) Zorróból egy se.Pedig a fekete lovast is keresem. :))

204112 2012.06.30. 15:34:21

Kedvelem az (ön)iróniádat! :-)))

11677 2012.06.30. 16:57:49

7-r Sexpírnek: Az a helyzet Sexpír komám, hogy Neked illegális e-mail címed van feltéve a nolblogra. Egyszer már írtam erre az e-mail címre egy levelet, és visszajött, most megpróbálkoztam a Skypen is, de a nolblog szerinti eskete.meskete, nem jön be. Talán ha Te keresnél engem, és nem a nevem szerint, hanem az e-mail címem szerint, lehet, hogy összejönnénk.

11677 2012.06.30. 18:39:58

9. kiegészítése: Sexpírkém! Beazonosítottál az AN-nél-, meg ZorróAszter blogjánál tett hozzászólásom alapján?! Huncut egy gyerek vagy Te Sexpír! El is tűnt az AN-ről a Wass Albertről szóló dr. Kende írás. Hiába is keresnéd a: http://www.nepszava.com/2012/06/magyarorszag/a-gyilkos-nyilas-grof.html fájlt, már nem jelentkezik. Lehet, hogy rosszul esett valakinek, hogy megírtam: a kommenista diktatúrában Csauszeszku kikérte az USA-tól Wass Albertet, de az nem adta ki, nyilván azért mert a floridai egyetem professzoraként katonai oktatónak kellett neki.

fsp 2012.06.30. 19:05:23

Sábát sálom elftársak! Egy potenciás jövendő Nobel békedíjas költő elvtársatok - Simon Laca (Lázár?) parlament kulturális bizottságának és a Nemzeti Kulturális Alap elnökének - gyöngyszem morzsáiból. Nobel békedíjas lehet még az aranyszájú húgyozó fal poétátok is, mert irodalmilag ő sem üti meg a mércét. A Dávid csillagos színlelt békedíjba meg minden belefér. Hisz már odaítélte a norvég kabala irodalmilag silány munkáért, háborús bűnösöknek, izraeli terrorista vezér (Menachem Begin, Ingrun cionista terrorbanda parancsnok) bőréből kivedlett honatyának a propaganda babérkoszorút. ------------------ ------------------------ vértócsában fekve találtak meg éppen zenét hallgattam tudatlan barmok öltek meg akik nem tudtak táncolni és büdösek voltak még nálam is büdösebbek (...) büdös vagyok meg kell fürdenem kimosnom a seggemből az elmúlt három nap papírdarabjait (...) bevizeltem akár egy disznó a perzselés előtt (...) ondómban levő életenergiám azonban nem tudtam rendesen szabályozni állandóan ejakulációm volt (...) fejem rothadó bőrdarabra hasonlít hamarosan elpusztulok bűzlök akár egy csillag alakú dögvirág (...) a szabványosítás veszélyeiről írtam tanulmányt amikor találkoztunk átfogott a lábával megbasztam a tanítója lettem az lett belőle amire vágyott (...) stílust és technikát váltottam ősi szőtteseim indiai tudományos kutatásaim emlékét dolgozták fel ráadásul szerda esténként nő voltam és a vasárnapi matinék idejére lombszoknyát húztam (...) nevelési kudarcaim miatt pályát és nemet váltottam újságíró lettem vagy újságírónő (...) marékszámra dobáltam magamba szpídet s évekig inasként dolgoztam egy keleti bazárban (...) a hazai művészettörténet elfelejtkezett rólam miközben én már párizsban báboztam iskolát alapítottam és egy röhögő törpét követtem akivel szétbaszott zsidó kurvák seggéről készítettünk gipszlenyomatokat (...) tanítványaim később a szememre vetették hogy életem e nehéz szakaszában azt mondtam épeszű ember nem lesz sem politikus sem hadvezér (...) a hazai művészettörténet elfelejtkezett rólam miközben én már párizsban báboztam iskolát alapítottam és egy röhögő törpét követtem akivel szétbaszott zsidó kurvák seggéről készítettünk gipszlenyomatokat (...) intoleráns és antiszemita félvér istenekkel találkoztam ültek a hegytetőn szotyiztak egyszer az egyikük engem is leköpött az utcán mert nem hittem a megváltás erejében sem az örök boldogságban sem a szeretet erejében (...) a szexualitás kreatív kifejezési módjait kerestem a gumi- és latexfetisizmus bennem is vágyat ébresztett minden esőkabáttól és műanyag kvarcórától lázba jöttem

193225 2012.06.30. 19:34:51

Mi? Mi az a kuglóf az?

193225 2012.06.30. 19:54:06

Marha jó! Nincs az AN-en. :)))

205707 2012.07.01. 11:55:48

Emil(ésadetektívek)! Nekem is van skype. Ha jól csalódom, a blogos nacionálémban nyilvános a nevem és az emailem is.(Pofázni tudok, vebkamerám nincs)...

193225 2012.07.01. 12:19:16

rosszul csalódsz, mert csak az emailed van megadva.

205707 2012.07.01. 14:16:09

OK. Ám, ha jól emlékszem, ez is elég a kapcsolatfelvételre..

60145 2012.07.01. 22:16:12

Már megint levetted a szerkinek szóló mai posztot. Kíváncsi voltam a többi véleményre is! Nem szeretem, amikor megbízhatatlan vagy, kedves Emilke!
süti beállítások módosítása