A KUKA

2012/06/27. - írta: Emilke mesél

A Klubrádió mondja.

A Klubrádió mondja.

Azaz nem a Klubrádió, a Klubrádióban. Egy hölgy telefonál be, kedvencemet, a drága jó Bolgár urat Havas úr helyettesíti.

De ez mindegy, mellékes körülmény.

Azt mondja a hölgy, a kukák már az utcán voltak, mikor levitte a szemetet és beöntötte az egyikbe.

Aztán a lakásba visszamenve kinézett az utcára. Látta, hogy a szembe lévő háztól 3 gyerek óvatoskodik elő, nyitja a kukát és benne kotorászik. Találhattak valami ehetőt. (?) Kivették és ették. Ették.

Már miért ne ették volna, ha egyszer ehető?

Szóval a Klubrádió. Már a drága jó Bolgár urat, a kedvencemet helyettesítő Havas úr nem kérdezi meg, hogy a hölgy miért nem hívta be a 3 gyereket és vágott nekik egy egy darab kenyeret, kis sonkával, kis kolbászkával, szóval valami kis ezzel azzal, miért nem adott a gyerekeknek egy egy almáspitét, ezt azt. Nem, nem kérdezte meg. Mert Havas úr, a kedvencemet, drága jó Bolgár urat helyettesítve nem kérdez hülyéket, csak elakad a lélegzete. De rutinos, csak magában szidja kedvencemet, a drága jó Bolgár urat, hogy mi a francért kellett neki pont most helyettesíteni. (A műsort hallva, kedvencem a d.... .. …... .. is összeteszi a kezét és felfohászkodik: De jó, hogy ezt a Havas és nem én hallom!)

Na de miről is akartam írni, a Klubrádióról? Fenét. Havas úrról, a kedv.... …. .. …... ..ról? A fenét.

Az evésről?

Nem hiszem

Ja, valaki betelefonált a Klubrádióba. A VIII. kerületből.

Vigyázzatok emberek, közeledik az idő, hogy a VIII kerületből is jöhetnek a telefonok. 1-2, vagy 3, vagy több gyerekről, több hölgytől, többször.

Na erről akartam írni.

Csörög a telefon, vegyétek már föl!

Hát nem irigylem kedvencemet, a drága jó Bolgár urat, meg a helyettesét sem.

Urak, elnézést,...

Kedves György, azt hiszem én vagyok az idősebb druszám.

Szar állásotok van.

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://shakespeare.blog.hu/api/trackback/id/tr338315936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

11715 2012.06.27. 19:18:57

a francba...

169889 2012.06.27. 19:37:45

Hát, mint már írtam, mindenkinek jogában áll hülyének lenni. A díványokat ugyan cserélgetjük, de a szajhákat megtartjuk, és lassan a helyünkre találunk a balkánon.

264150 2012.06.27. 20:17:41

Csak a szokásos plusz!De: a kedves "hölgy" igazán felhívhatta volna a GYIVIT!!!:(((

11677 2012.06.27. 20:25:50

Nem azért a két fillérért, de azért asztat látnyi kő, hogy a Bolgár úr, és Havas úr között ég és föööd van. Bevallom, Havas úr stílusát én sem csípem.

193225 2012.06.27. 20:49:09

Bocsássatok meg nekem, ha azt mondjátok, hogy nem vagyok, ... talán igazatok van. Írom a posztot, Karinthy "didergő gyerek az utcán" c. novellája jár a fejemben, érzem 5-6 éves korom kabátját, saját anyagából a fülvédős sapkát, a kabátujjakba zsinóron bujtatott egyujjas kesztyűk melegét és a lábamon kapcsolják a fehér hócipőmet. TELE A HÓCIPŐM! Ködös, hideg, latyakos idő van Miért van ez? Miért jön elő több mint 70 év távolságból? Mi dolgom van vele? 25 fok van kinn , megy le a nap, jól vagyok lakva, miket írok! Tud erre valaki választ adni? Ki vezeti a kezem, miért ?

58395 2012.06.27. 21:51:10

Tényleg teljesen abszurd, hogy jóllakottan ilyeneket írsz. Egyenesen unortodox... Ennyit érsz...:-(((

280433 2012.06.27. 21:55:04

Emilke! Most komolyan nem értelek! Valamelyik nap Kuncze Gábor volt terítéken, ma Havas Henrik, holnap ki lesz soron? Arról a műsorvezető nem tehet, ha ilyeneket mondanak! Javaslom, h holnap írjál Göczey Zsuzsáról is valami dehonesztálót! Néha éretlen, értetlen, érthetetlen, vagy! Ha esetleg megmagyaráznád az értelmét, örömmel venném! Nem kell hallgatni a rádiót, ha nem tetszik! Ilyen egyszerű!! :-))

204112 2012.06.27. 21:58:53

Ilyenkor úgy megölelnélek.

193225 2012.06.27. 22:05:27

GeGá, ez a poszt sem egyikről, sem másikról nem szól. Ez a kukáról szól. Nem én hallgatom a rádiót, mint írtam, elmesélték az adást. Most a műsorvezetőket éppen nem ........., mélységes együttérzésemet fejeztem ki. Ki az a Göczey? Azért az utolsó 4 sort olvasd el még egyszer. :))

193225 2012.06.27. 22:06:49

Bizonyára jól esne egy kis nyírfacukor. :))

204112 2012.06.27. 22:19:31

10. Shakespeare: :-)))

280433 2012.06.27. 22:26:07

9. Shakespeare (szerkesztő) Emilke! Nem kötekedésképpen, de nem találom, h ezt csak elmesélték Neked! Értem én, h a kukáról és az abból evő gyermekekről szól a történet és a visszanemkérdező Havasról, de akkor nem mindegy, h ki a műsorvezető és ki nem kérdezte meg a hölgyet? Egyébként, h ki a Göczey? http://www.klubradio.hu/cikk.php?id=24&cid=287 Persze írhattam volna mást is, ha csak a műsor szerkesztőit ismered! :-))

263397 2012.06.28. 00:02:28

Jereván abbahagyta az adást, hogy ezt hallgatjátok?
süti beállítások módosítása