MINDEN KÜLÖN ÉRTESÍTÉS HELYETT .....

2012/10/05. - írta: Emilke mesél

http://index.hu/belfold/2012/10/05/megvertek_a_budapesti_zsido_hitkozseg_egyik_vezeto

jet/

NO  C OMMENT.

70 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://shakespeare.blog.hu/api/trackback/id/tr268316112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

16940 2012.10.05. 23:45:26

Én a szomszéd kerületben, Csepelen lakom. Ez Erzsébeten történhetett. Sajnálatos tapasztalat, hogy a munkáskerületekben bizony nem jelentéktelen az ún. népi antiszemitizmus.

16940 2012.10.05. 23:46:19

A + Shakespeare-nek jár, aki nyomban felhívta figyelmünket erre az aljasságra.

16940 2012.10.05. 23:47:45

Kérdem, mikor és hol vertek meg magyar zsidók keresztény egyházi vezetőt? Tudomásom szerint soha és semmikor. Ki volt az az állat,aki itt mínusz pontot mert adni?

solide 2012.10.05. 23:49:06

Erre ki adott mínuszt? Sűrűsödik a sötétség.

193225 2012.10.05. 23:52:19

Semmi baj! Még hozzászólás nem volt, elsőnek egy mínusz pont jelent meg. Itt tartunk. Szégyellem magam.

Funyi1 2012.10.05. 23:57:26

.., ez nem új dolog, - Budapesten "verik a Zsidókat", ... Amerikában a Négereket, - Németországban meg a Törököket, Párizsban a Marokkóiakat ...

193225 2012.10.06. 00:06:15

Funyi1 ezek olyan igazságok (?) amelyek egyike sem teszi igazzá vagy elfogadhatóvá a másikat.

Funyi1 2012.10.06. 00:12:05

7. Shakespeare (szerkesztő) 2012. 10. 06. 0:06 Ezt nem is állítottam ...

193225 2012.10.06. 00:14:38

Ezt vegyem nálad már haladásnak? :)

12702 2012.10.06. 00:19:56

Meddig tart negyedévente megrendelni egy egy merényletet. Az ország marad antiszemita rágalomban a tettes ismeretlen de a hírverés biztosított.

Magyarország! Igen! Igen! 2012.10.06. 01:36:29

Shakespeare 2012. okt. 5. 23:05 Akkor is írtál figyelemfelkeltő blogpostot, amikor cigyánybűnözők keresztény papokat öltek? Vagy akkor nem kaptál megbízást a balliberális haverjaidtól, hogy közöld a keresztény papok cigánybűnözők által végrehajtott megölésének tényét? 1. navigator 2012. 10. 05. 23:45 2. navigator 2012. 10. 05. 23:46 3. navigator 2012. 10. 05. 23:47 Te vajon mikor írtál keresztény papok cigánybűnözők által végrehajtott megöléséről? Mert volt olyan, és nem is egy. Vagy ti csak akkor jajongtok, ha zsidó(ka)t ér bántalmazás? Ha most nem cigánybűnözők verték meg a zsidót, akkor egyértelmű, hogy balliberális provokáció történt. A tetves komcsik és deviáns libsi haverjaik két és fél éve nem nyugszanak, mert nem bírják elviselni, hogy a fenséges magyar nép elzavarta őket a hatalomból a büdös picsába. Ez van, öreg.

16940 2012.10.06. 02:18:31

Kedves Shakesperare! Még egyszer nagyon köszönöm, hogy félre verte a harangot. Én ennyit tudtam tenni, így hamarjában. Kérem, engedje meg a linket idehelyeznek, Önnek külön köszönettel küldöm: http://navigator.nolblog.hu/archives/2012/10/06/Kerenyi_Andrasert/ Kérjük, minden nem zsidó származású honfitársunkat, álljon mellénk e gyalázattal szemben! Ne hagyjanak magunkra, mint a többség tette 1944-ben.

Magyarország! Igen! Igen! 2012.10.06. 02:58:01

12. navigator 2012. 10. 06. 2:18 A magyarok egy jó része (elsősorban vidéken) pedig azért segélykiált, hogy valaki, vagy valakik védjék meg őket az ellenük különféle bűncselekményeket (lopást, rablást, kifosztást, könnyű és súlyos testi sértést, emberölést) elkövető cigánybűnözőkkel szemben. A rendőrség az esetek többségében csak annyit mond, hogy addig nincs ott dolguk intézkedni (így ki sem jönnek), amíg nem folyik vér. Bezzeg a Magyar Gárda és a különféle, azóta létrejött hasonló szervezetek azonnal kimentek és kimennek. Te ezekről a dolgokról mindig "elfelejtesz" beszámolni. Csak arról nem, hogy szerinted már megint náci pogrom van kialaulóban. Na, ezért vagy álszent és hiteltelen. Mikor keltél már legalább egyszer egy ilyen, meglopott, kirabolt, kifosztott, megvert, megölt - amúgy tisztességeben és szorgos munkában megőszült - vidéki magyar ember védelmére?

251002 2012.10.06. 06:59:52

RE: 5. Shakespeare (szerkesztő) 2012. 10. 05. 23:52 "Még hozzászólás nem volt, elsőnek egy mínusz pont jelent meg." Veled ez most fordult elő először? Nekem szinte minden postomnál ez a helyzet. Olyan is előfordul, hogy legalább 5 perc volna a vitaindítót elolvasni, de a "mínusz" 1 percen belül megjelenik. És ezt kedves barátom a "liberális értelmiség" műveli velem, a "kultúremberek". A "mínusz" vagy a szerző nevének vagy a vitaindító címének (tárgyának) szól. Tippelhetsz, hogy melyikre kaptad.

193225 2012.10.06. 07:13:43

Magyarország! Igen! Igen! A leghatározottabban visszautasítom a bejegyzésed. Igenis írtam, akkor is, mikor Ózdon "gyerekek" gyilkoltak,szóltam minden olyan esetben, mikor az ilyen atrocitások történtek, amelyekről tudomást szereztem. Egy faluban, ahol öregembert "fiatalkorú gyerekek" öltek meg, évekkel ezelőtt. Már elfelejtettem hol, csak a baj, hogy azok is elfelejtették, akiknek kötelességük lenne emlékezni. Azokon kérd számon, akik bevezették a megélhetési bűnözés fogalmát, miközben a Strabag pénzét tüntették el, miközben súlyos pénzeket vágtak zsebre havonta. Te és más sem vonhat engem felelősségre, én nem pénzért írok és itt a nem túl magas, de elégséges nyugdíjamból élek. Ezek után fordulj a szolnoki illetőségű és más faluvégi tahó rózsadombi seregéhez.

Funyi1 2012.10.06. 07:54:08

15. Shakespeare (szerkesztő) 2012. 10. 06. 7:13 .., Igen kedves Emilke! "Budapesten verik a Zsidókat"! ..., A Magyar Rasszista-fasiszta"! Franciaországban hetente géppisztolyoznak bele egy zsinagógába, - de a Francia ballibek mégsem veszik a bátorságot hogy mocskolják és dehonesztálják hazájukat, Franciaországot és a Francia népet, - Németországban hetente gyújtanak föl "Török Putrikat", de a Német ballibek sem rikácsolják tele, hogy az Ő Hazájuk és Népük fasiszta, ... pedig(?!) .... , s Olaszországban is Kommandós-Dózeros rohammal takarítják el Cigánymocskot a Tevere partjáról, s az Olasz Kommunisták mégsem harsogják tele a világot, hogy ÓlaszÓrszág Fasiszta! ..., pedig ... Ezt csak az Órbántos-rasszistafasiszta Fideszdiktatúrában teheti meg a terrorizált MagyarOrszági "TurulpörtözŐ", hazaáruló balliberális bagázs! ..., Budapesten verik a Zsidókat!!!! ..., A Magyarok turulpörköltöt zabálnak, s közben verik a zsidókat ...

193225 2012.10.06. 09:31:19

Így van Funyikám. Pontosan azért, mert turulpörköltöt zabálnak marha és disznópörkölt helyett. Meg makarónit nokedli helyett. (Meg csak neked mondom, egy tetves tahót választottak ME-nek. A többiről nem is beszélve! )

36888 2012.10.06. 12:08:36

17...jó, jó, hogy egy tetves tahót választottak ME-nek, de az már több mint hat éve történt.......

193225 2012.10.06. 12:13:32

Ismételtek Virág elvtárs, ismételtek. :)

263397 2012.10.06. 12:19:50

Emilke, te azért el szoktál gondolkodni dolgokról. Szerinted mi az OKA ezeknek a dolgoknak? A történelmen kersztül kasul. Talán pl. az , hogy egy beszólás nyomán Áder látogatóba megy? Nem érzed furcsának a dolgot? Túlreagáltnak? Vagy esetleg annak is van OKA? Nekem úgy tünt, te néha megemlítesz dolgokat a világ folyásában, melyeket mások nem szoktak. Csak azért kérdezlek.

57665 2012.10.06. 12:46:40

Ti nagyon okos turulszülte turbó magyarok ! Milyen ok lehet az ami igazolja ,hogy két húsz év körüli "ember " megtámad ésd hasbarugdal egy másikat ? Ketten egy idősebb ember ellen ? Emilke nem reagálta túl ,és ugyanígy fel lennék háborodva ha ez az ember például nem, lenne zsidó ! Csak hogy még gyalázták is tudomására hozták ,hogy azért rugdalják mert zsidó !!!!

193225 2012.10.06. 13:09:16

apafia, elgondolkoztál már azon, hogy miért nincs ilyen jelenség Ausztriában? Miért időszakonként lángolnak fel ilyen dolgok? Gondolj csak arra, mennyire kedveltek az angolok és németek a franciák körében, és fordítva. Kétségtelen, hogy ilyen jelenségek léteznek. Gondolkozzunk csak el, mi mennyire szeretjük a szőröstalpú bocskort, vagy a tótokat. Vagy ők mennyire szeretnek minket.

csaszi 2012.10.06. 14:43:21

#20 "...Tortenelmen keresztul kasul" Igen! A tortenelmen kersztul kasul az ilyen elkovetok mind szivuk hazajukert dobogo, bator es meg nem alkuvo hazaffyak voltak, akik tettuk elkovetese utan az agynemu tartoban kerestek mendeket az elszamoltatas elol. Ha volt kozelben agynemu tarto. De ha nem volt hova bujni, ezek a szulo edesanyjuk lyukaba is visszabujtak volna elszant batorsagukban - legalabb is kepletesen - pedig amit tettek az a gyavasag non plusz ultraja mindenutt. De ez itt Magyarorszag. Az ilyen bator hosies kiallasok itt mindig ilyen vagy hasonlo forgatokomyv szerint tortentek, a kocsmaban is: Ket 20 eves egy 62 eves ellen.....

Magyarország! Igen! Igen! 2012.10.06. 16:19:56

15. Shakespeare 2012. 10. 06. 7:13 Lehet, hogy írtál (vegyük úgy, hogy elfogadom, hogy írtál), de a navigator nevű havrod nem írt. Neki zsenánt a téma. Neki csak a napi adag (penzum) holomantra nem zsenánt. Ő csak azt szereti, csak azt nyomja, de abból aztán dögivel... 21. Timur 2012. 10. 06. 12:46 23. csaszi 2012. 10. 06. 14:43 Balliberális provokáció történt. Ha a balliberálisok szerint unalmas a rend, akkor balhét provokálnak. Most is ez történt. Mindig vannak olyanok, akik kaphatók erre a provokációra. Mint annak idején (2002-ben és 2006-ban) olyanok, akik lejárt konzervekért, száraz "takarmányért", pálinkáért, pár üveg sörért hajlandóak voltak az mszp-re és az szdsz-re szavazni.

csaszi 2012.10.06. 16:32:29

Magyarorszag Igen! Igen! Magyarorszag Nem! Nem! Mert nem igy van,nem ilyen egyszeruen, hogy "liberalis provokacio". Ovodas logikaval irsz logikatlanul leegyszerusitett abszurd kibuvokat.

16940 2012.10.06. 16:51:09

Soha nem védtem vagy mentegettem bűnözőket, akkor se, amikor vélhetően nem zsidó származásúakatt bántottak, károsítottak. Ellentétben "Magyarország! Igen! Igen!" látogatóval, aki most undorító ürügyekkel védeni próbálja az Aradi Vértanúk Szent Napját zsidóveréssel, 62 éves, tehát éltes embernek nekieső két náci suhancot.

16940 2012.10.06. 16:52:23

Kimaradt egy szó, helyesen: ...az Aradi Vértanúk Szent Napját zsidóveréssel megbecstelenítő...

Magyarország! Igen! Igen! 2012.10.06. 17:13:54

26. navigator 2012. 10. 06. 16:51 27. navigator 2012. 10. 06. 16:52 Védi a rosseb. Hogy te szándékosan félreértesz, az a te dolgod. Semmi közöm hozzá. Viszont felteszem a kérdést: Áder János köztársasági elnök vajon elment-e meglátogatni a pécsi rendőrségi pszichológusnő családját, kondoleálni? Tudniillik ott és akkor megöltek egy embert. Vagy Pécs már túl mesze van? De hiszen van már odáig autópálya, és a villogós kocsi motoros sepregetőkkel villámgyorsan leérhet... Ja, értem már. A pécsi rendőrségi pszicghológusnő nem rasszista támadás áldozata lett, hanem egy hagyományosan köztörvényes bűncselekmény (nemi erőszak és emberölés) áldozata, tehát az ő családjának NEM JÁR az elnöki vizit. Elnöki vizit csak annak jár, akit rasszista alapon, SZÓBAN inzultálnak... Még egy megjegyzés: az Aradi Szent Vértanúk napja nekem is szent. Viszont a párthaverjaitoknak nem. Éppen ma hat éve, 2006. október 6-án volt a Ferike bizalmatlansági szavazása (naná, hogy megnyerte, mert a koalíció úgy döntött, hogy megnyereti maguknak) és éppen ma hiszonhárom éve, 1989. október 6-án kezdődött az MSZMP XIV. kongresszusa, melynek másnapján az MSZMP nevet változtatott: lett belőle MSZP, ami valójában (mivel náluk sima jogfolytonosság van (főleg a rabolt vagyon tekintetében)) persze hogy MSZ(M)P...

11715 2012.10.06. 17:22:05

"a fenséges magyar nép"- nahiszen. az ilyen hősiességről ismerszik meg a fenség? tudjuk, hogy sajnos, vannak idióták, de nehogy már még meg is dicsérjük őket! nagy barom vagy te szépnevű!

193225 2012.10.06. 17:22:40

Ez a Magyarország Igen! Igen! Gyanúsan emlékeztet engem valamire, Nem Havannában tanultad a VIT-en? CUBA SI! AMI NO! CUBA SI! Ajánlhatok neked két könyvecskét? Bartha Miklós: Kazár földön Nemzeti olvasókönyv. 1988 /Gondolat./ Biztos ismered, jobbnál jobboldalibb mindkét kötet. Magyarország? IGEN ! IGEN !

Magyarország! Igen! Igen! 2012.10.06. 17:23:18

26. navigator 2012. 10. 06. 16:51 27. navigator 2012. 10. 06. 16:52 Még valami. Én nem azt mondtam, hogy védted volna őket, hanem csak azt, hogy ezen tegnapi esetről már a második blogpostodat kanyarítod (mindekttőt ugyanazon a napon), miközben, amikor égbekiáltó bűncselekmények történtek (etnikum vs. nem etnikum) pl. Olaszliszkán, Veszprémben, Pécsett, Szegeden, Ózd-Hétesen, stb., akkor MINDIG(!!!) "elfelejtettél" ezekről legalább EGY(!) blogpostot írni. Vajon miért? Na, az itt a kérdés. (Amúgy titkon én tudom a választ. De, ha kimondom, akkor jön a nácizás, fasisztázás, rasszistázás, antiszemitázás, de azzal már tele a tökünk és a padlás is.)

Magyarország! Igen! Igen! 2012.10.06. 17:29:27

29. pettra 2012. 10. 06. 17:22 Visszautasítom, ezért szögezzük le gyorsan, hogy te vagy a nagy barom. Sértegetés helyett inkább érvelj! ha pedig nem megy az érvelés, akkor inkább ne szólalj meg! Ja, és a népet nem lehet leváltani. Azt csak a cucilisták és a liberósok gondolták, hogy meg lehet tenni. Amúgy akkor is nagy baromoztál, amikor a navigator nevű haverod szokta volt használni a fenséges magyar nép kifejezést? Vagy őt emiatt nem nagy baromoztad le, mert ő a haverod? 30. Shakespeare 2012. 10. 06. 17:22 Még nem jártam Kubában. Úgyhogy nem értem, hogy mit akarsz ezzel mondani.

193225 2012.10.06. 17:33:43

M.I.I. Áderen kérd számon, ne máson.Navigátor érthetően arról ír, ami neki a legfájdalmasabb. Én arról próbálok írni, ami számomra elfogadhatatlan. Mint igazad van Pécs, Ózd Olaszliszka és a többi. Egy vitánál kérlek maradj az adott tényeknél. Most erről van szó! Amikor Vaskúti bíró ítéletéről volt szó, akkor arról írtam. Hic et nunc! Hic Rhodos!

csaszi 2012.10.06. 17:34:30

Csak hab a tortan, hogy Magyarorszag Igen! Igen! barartunk kemenyen faradozva, foldkotro gepekkel felszerelve csakanyozva epiti az utat Ader Janos viselt vagy viseletlen ugyei es a pesterzsebeti suhancok dicstelen hosiessege kozott. Azt is elkepzelhetonek tartja, hogy a ket suhanc megtisztult lelekkel valodi - Igen! Igen! - valodi gyozteskent jelenik majd meg a poros, piszkos es razos ut vegen. Elobb azonban ki kellene deriteni, hogy a suhancok tudjak-e egyaltalan ki Ad(l)er Janos? Es azutan esetleg lehetne kezdeni bizonygatni, hogy tettuket miatta kovettek el. (Olvassa ezt maga is apafia?) Igen! Igen! egy romantikus szep lelek de jelen igyekezete naiv. Enyhen szolva....

Magyarország! Igen! Igen! 2012.10.06. 17:36:49

Gépelési hiba jav. (mielőtt navigator virgács elvtárcs nekem esne a mozgássérült- (rokkant)botjával, mint azt tenni akarta* egy olyan bloggerrel szemben, akinek az ő véleményéhez képest más volt a véleménye) : "már túl messze van"** * Körülbelüli idézetek: "bizsereg a tenyerem és a botom" és "ha itt lenne mellettem, kapna a hátára" További elütési hibákat nem kívánok javítani. ** Shakespearenek: Amúgy nekem Kuba tényleg túl messze van. Térben és időben is. Megvagyok én nélküle is. Másre kell a pénz. pl. élni.

193225 2012.10.06. 17:37:23

Sajnos én sem jártam Cubában. Meg mi sem. Na, de mi TUDJUK! Ezért vagyunk nagyon nehéz vitapartnerek neked. De azért e csüggedj, ne add fel. Én is másoktól tanultam. :))

193225 2012.10.06. 17:44:16

M.I.I. Google; allegoria. Tedd mellé az idézetet és próbáld értelmezni, talán sikerül. :)) "bizsereg a tenyerem és a botom" és "ha itt lenne mellettem, kapna a hátára"

Magyarország! Igen! Igen! 2012.10.06. 17:51:11

Itt egy baromira életszerű jelenet a Szomszédokból. Horváth Ádám az életszerű jelenetek nagymestere. Nemi erőszak alapú támadás, aminek a vége az, hogy a nami erőszakot elkövetni kívánó támadók rasszista támadókkká válnak, mert Vágási Ferit cigánynak nézik, mert megvédte Almát. Persze az életben pont fordítva van, de Horváth Ádámot ez baromira nem érdekelte... http://www.youtube.com/watch?v=tCFdY-4lg1E

193225 2012.10.06. 18:02:40

M.I.I. barátom, ne gyerekeskedj. Életszagú jelenetet akarsz? :))))))) Na, sétálj már el este, sötétedés után a Diószeghy utcán, vagy valamely országút városközeli szakaszán, akár a Kálvária téren, majd szagolgathatod az életet. Miskolcon az Avas sem rossz, (testőr nélkül)

11715 2012.10.06. 18:04:10

32. Magyarország! Igen! Igen! (látogató) : nem tudom, milyen érvelést várnál el, amiket itt föntebb írtál, nem alkalmasak a vitára. két hülyegyerek nekiment egy idősebb embernek, és nemcsak sugdostak valamit, amit akár félre is érthetett volna, hanem elkezdték verni. mert zsidó, mert cigány, mert magyar, mert van rajta sapka, mindegy. erre te fenséges magyar népet emlegetsz ezzel összefüggésben, és szerinted ez rendben van. bocs, hogy lebarmoztalak, visszavonom, oké, nem akarlak én megsérteni, de más szavak nem nagyon jutnak eszembe.

Magyarország! Igen! Igen! 2012.10.06. 18:07:09

38. Magyarország! Igen! Igen! 2012. 10. 06. 17:51 Jut eszembe: cigánynak nézés. 2006 őszén (még szeptemberben), a politikai szar felbugyogása és az abból következő, nagy utcai balhék idején Angel Mendoza perui származású polgár lement egy Erzsébet körúti gyrosozóba falatozni. Na, pont akkor jöttek oda Feri és Péter rendőrei, akik CIGÁNYNAK NÉZTÉK Mendoza urat, és mivel kellőképpen fel voltak spannolva a tévéostrom miatt, önhatalmúlag elégtételt vettek maguknak: Mendoza urat CIGÁNYNAK NÉZTÉK, megbilincselték, bevitték a kőbányai rendőr-kapitányságra, ahol megbilincselt állapotában agyba-főbe verték (az orra eltörött). Később a bíróság jogerősen felmentette Mendoza urat az ellene kreált vádak alól. Mert bizony Feri és Péter rendőrei koholt vádakkal ruházták fel Mendoza urat. Nem emlékszem, hogy navigator (a rokkantbottal fenyegetőző, nyugalmazott történelemtanár) fájdalomtól dúsított blogpostokat kanyarított volna Angel Mendoza védelmében, Feri és Péter rasszista rendőrei ellenében, mintegy kihangsúlyozva a rasszista alapú (alap)vádat. Mi ez az erzsébeti tegnapi történet Angel Mendoza esetéhez képest akkor, amikor Angel Mendoza súlyosan megsérült és emberi jogaiban is meg lett sértve és alázva... Orrtörés és bordarepedés a kapitányságon Rendőri brutalitás az őszi zavargásokkor http://index.hu/belfold/angel2358

193225 2012.10.06. 18:09:50

Szóval M:I:I: nem j velünk vitatkozni, kurvára makacs fafejűek vagyunk. Meg, hát, tudod még a szabad nép félórákon gyakoroltunk. :)))

Magyarország! Igen! Igen! 2012.10.06. 18:20:13

Ha nem tűnt volna fel, én a kettősmérce és annak használata ellen emeltem fel a szavam. Illusztris példákat hoztam fel. Ha nem értitek, az a ti bajotok. Sajnálatos, de ez van. Persze, navigator úr sem érti, de ezzel nem tudok mit kezdeni. Világosan és egyértelműen fogalmaztam, a magyar nyelvet használva (némi elütési hibákkal, de ez nem szándékos). Balliberálisoknak mondhat az ember, amit akar, akkor sem értik meg, ha százszor mondják el nekik. Mert nem akarják megérteni. Ahhoz még gyerekek ők. Nem fogják kinőni, nem kvánnak felnőni. Megmardanak csenevész, gügyögő ovisoknak.

Funyi1 2012.10.06. 19:47:55

Édes, kedves Balliberális Honfitársaim! VÉGE van a "Hamiskártyának"! .., visszatérünk az eredeti szabályokhoz, ... !! A "Zsidókáktya" NEM Joly Joker! A Zsidókártya egy CINKELT LAP! ..., ha valaki CSALNI akar, azt KIZÁRJÁK A JÁTÉKBÓL! ....., oszt akkor magára vessen! Nem TURULPÖRKÖLTÖZÜNK, NEM MOSLÉKZABÁLÓZUNK, NEM VERÜNK CIGÁNYT, NEM BÜDÖSZSIDÓZUNK! - de akkor senkinek ne legyen cinkelt lapja a kabátújban! Jól gondoljátok meg, hogy mikor rángatjátok elő A ZSIDÓKÁRTYÁT! .............................. EZ nem csak AZ ÉN felelőségem, EZ A TE felelőséged IS! ..., erről kéne egyszer KÖZMEGEGGYEZNI! .... Uff! ..., beszéltem! ....

csaszi 2012.10.06. 21:02:16

#44 Funyi. Ne igyal mielott blogba irsz. Latod mi jon ki belole.....

16940 2012.10.06. 21:52:40

35. Ha idézünk, akkor az egészet! Tudniillik az utalt blogger közvetlenül előtte - velem szemben - macskát, szart (sic!) és kidobást emlegetett... Holott nagyon-nagyon udvarias voltam vele. Mindent azért a mentálpedagógus se köteles tűrni. Ráadásul publikusan megadtam valódi nevem és címem, nem pedig úgy teszek, mint Ön (gyáván, rejteknév mögül mocskolom vitapartneremet). Ám ha atrocitást kíván ellenem elkövetni, nekem megéri, hogy akár egy blognáci is hűvösre kerüljön., tehát: Fekete György nyug. mentálpedagógus történelemtanár 1214 Budapest, Rakéta u. 16/A I/1. Továbbíthatja a kuruc.infós SA-különítményeknek.

193225 2012.10.06. 22:22:41

Kedves navigátor, amint egy kissé műveltségi térre tereli a vitát, mindjárt nrm ismerik Cubát, mindjárt nem tudják, hogy az allegoria nem a filagória akkor minek szót pazarolni rájuk?

16940 2012.10.06. 22:31:27

47. Igen. A radiátor és a gladiátor, a kombináció és a kombiné, a destruál és a demenstruál, no meg a csú (így, fonetikusan a CSU...), befejezhetetlen a sor. Leleményes az ember fia és lánya.

193225 2012.10.06. 22:37:28

Látja, magának is meg van az eszköze hozzá. :))

16940 2012.10.06. 22:52:25

Igyekszünk.

Magyarország! Igen! Igen! 2012.10.06. 23:01:55

46. navigator 2012. 10. 06. 21:52 Csak azért nem küldöm el önt a jó édes anyjába (a blognácizásért, az SA különítményezésért), mert tudom, hogy nemrég halt meg az édesanyja. Egyébként szégyellje magát! Mivel nem képes elviselni azt, hogy másnak más a véleménye, mint az öné. Maga szellemi blogterrorista. A lakcímére nem vagyok kíváncsi. Nem szokásom sem levelezni, sem személyesen vagy megbízott útján meglátogatni a blogokban lévő hozzászólókat. Inkább menjen a fenébe! (Amúgy, amit a legutóbbi hozzászólásomban mondtam, az bejött. Balliberálisokkal (mint szemellenzős, önző alakokkal (kommunistákkal, baloldaliakkal, liberálisokkal, balliberálisokkal)) csak parttalan lehet egy vita. Pl. a blognácizó, SA különítményező úr nem reagált az Angel Mendozás példára. Világos a képlet: Angel Mendozát a kommunitsa rezsim (Feri és Péter) rendőrsége verte meg. A kommunista rezsim pedig (mint a korábbi rendszer jogutóda) a balliberálisok (mint a korábbi rendszer jogutódai) barátja, vagyis azonosak.)

Magyarország! Igen! Igen! 2012.10.06. 23:12:59

46. navigator 2012. 10. 06. 21:52 "Ám ha atrocitást kíván ellenem elkövetni, nekem megéri, hogy akár egy blognáci is hűvösre kerüljön" Amennyiben az itt idézett fenti kijelentése burkolt felhívás, vagy annak feltevése, esetleg öntömjénező, mártírkodó hősködés bűncselekmény elkövetésére (jelen esetben öntömjénező, hőscincérkedő, kivagyiskodó, mártírkodó provokáció), akor ezt fejezze be! A törvény nem csak a bűncselekmlény elkövetéést, de esetleges burkolt felbújtását, vagy feltevését, vagy az arra való késztetést is bünteti. Maga komolyan azt gondolja, hogy maga annyira fontos, hogy azonosulni akarna a tegnapi sértettel? Na, ennyire azért ne értékelje már túl magát! Szálljon le a földre és a magas lóról is! Szembesüljön inkább azzal, hogy ön kettősmércét használ és eleve elzárkózik attól, hogy az ön véleményén kívül léteznek még más vélemények is egy adott témában, itt a földön!

193225 2012.10.06. 23:14:56

Speciel ezt az Angel Mendozát nem ismerem. Felteszem azt, ha azon a tájon én kapnék néhány pofont, ott sem lenne túl nagy reakciója. De itt van Révész Máriusz esete. Netántán Csintalan Sándor esete, ... ja, az nem egészen jó. akkor hagyjuk. Maradjunk Máriusznál. :))

Magyarország! Igen! Igen! 2012.10.06. 23:24:25

47. Shakespeare 2012. 10. 06. 22:22 Csúsztatsz. Kubát te hoztad szóba. Mégpedig azért, mert kiakadtál a nicknevemen. Amúgy ezzel e nicknévvel nincs semmi baj. Ellenben 2006-ban a Magyarország! Igen! Igen! refrénű nóta a cucilisták hivatalos kampánydala volt. És lám: tengernyi hazugság állt már akkor (is) mögöttük. Őszödön borult a bili, de azt a nép nem tudhatta, mert a cucilisták és a Ferike mélyen kussoltak róla. A nép előtt 2006. június 10-én és 2006. szeptember 17-én ment fel a függöny: míg az előbbi esetében a "Nem kell félni! Nem fog fájni." ((c) Gyurcsány Ferenc) című mocskos, hazug köntösbe burkolták bele a megszorításokat (amikről addig szó sem volt a médiában), utóbbi esetben az okok derültek ki: "Elkúrtuk. Nem kicsit. Nagyon." ((c) Gyurcsány Ferenc), és ez sem volt közismert addig a közvélemény számáta.

Magyarország! Igen! Igen! 2012.10.06. 23:43:13

44. Funyi1 2012. 10. 06. 19:47 Jogos. De mit vársz a balliberálisoktól (beleértve a kommunistákat is)? Ezek ennyit tudnak. Másról sem szól a dumájuk, mint a holomantra és a nácizás, fasisztázás. És még úgy van képük önmagukat adott esetben kommnunistának nevezni, hogy négy évtizedig volt Magyaroszágon kommunista terror. De ezt önmaguknak megbocsátják. Saját magukkal szemben kurvára elnézőek. A saját szemükben egyetlenegy gerenda sem szálka. Szemét, önző, hülye alakok ők. Menjenek a picsába! Csak egy példa: hogy ki vannak akadva, hogy Biszku Béla ellen eljárás indult. Azzal védekeznek, hogy Biszku Béla idős és ártatlan ember. Akkor bezzeg nem időseztek, amikor Képíró Sándort csövekkel a testében, a kórházi ágyából hurcolták be a bíróságra. A törvény kimondja: a kommunista bűnök is háborús bűnök, amik NEM évülhetnek el. Biszku Béla pedig az 1956-os forradalom és szabadságharc megtorlásának vezetője, a családom tönkretevője, mocskos, háborús bűnös gazember, a rószadombi luxuskecójában veri a faszát, kiemelt pártnyugdíjjal. A kurva anyját!

16940 2012.10.06. 23:59:58

51. Köszönöm emelkedett, fennkölt stílusát. Az epitheton ornansai a mai magyar próza gyöngyszemei. Külön köszönöm a rendkívüli mértéktartást, amit tanúsítani tetszett. Indulatait, negatív érzéseit párját ritkító módon tartja kordában. Brávó...

Magyarország! Igen! Igen! 2012.10.07. 00:11:26

Navigator a következő kommentet közölte az egyik tegnapi blogpostjában: 20. navigator 2012. 10. 06. 21:57 "17. Meg avval próbálkoznak blognácijaink, hogy most számon kérik(!) tőlünk, vajon miért nem emeltük fel szavunk, amikor nem zsidó származásúak sérelmére követtek el romamagyarok bűncselekményeket az ország észak-keleti vidékeinek aprófalvaiban... Nos, erre válaszom - annak megállapítása mellett, hogy e "kritika" színtiszta manőver a Gonosz mellett -, hogy soha nem védtem vagy mentegettem bűnözőket, akkor se, amikor vélhetően nem zsidó származásúakat bántottak, károsítottak. Ellentétben azokkal, akik e szomorú helyzetben (amit ők okoztak) undorító ürügyekkel védeni próbálják az Aradi Vértanúk Szent Napját zsidóveréssel megbecstelenítő, 62 éves, tehát éltes embernek nekieső két rasszista suhancot. Továbbá ne keverjük a közbűntényes cselekedetet a politikai indíttatású bűncselekménnyel." Forrás: http://navigator.nolblog.hu/archives/2012/10/06/Kijon_egy_ember_a_templombol Navigator viszont szándékosan nem beszél arról a rasszitsa bűncselekményről, amikor Budapesten cigányok azért bántalmaztak egy nem cigányt, mert az abban a kerületben és abban az utcában járt iskolába, ahol ezek a bántalmazó cigányok laktak (a nem cigány bement az ő "felségterületükre"). A bíróság jogerősen kimondta, hogy rasszista alapú szándékból, közösség tagja elleni erőszak bűntettét követték a bántalmazó cigányok. Navigator jehu nevű puszipacsizója pedig totál kiakadt ezen az ítéleten (különösen a bűncselekmény minősítésén és az ítélet indokolásán). Szerintük a rasszizmus mindig a kisebbség ellen irányul, de vica versa soha. Balliberális kettősmérce. Mindig, mindenhol. Ezek ennyit tudnak. Nem akarnak felnőni.

Magyarország! Igen! Igen! 2012.10.07. 00:19:14

56. navigator 2012. 10. 06. 23:59 A velem való beszédében kerülje a nagyzoló janizást, azaz a minél több idegen szó vagy szókapcsolat használatát! Ebben az országban a magyar a hivatalos nyelv. Világos? Elég sokan és elég sokat harcoltak azért, hogy Magyarországon magyarul lehessen beszélni. Ha valaki azzal vág fel, hogy mennyi latin kifejezést vagy egyéb nem latin szakszót használ, az csak egy nagyzoló jani, de semmi több. Maga nem orvos, hogy latinul fogalmazzon meg zárójelentéseket. De itt most befejztük. Hagyjon békén! Nyugodtan kívánok hétvégézni.

263397 2012.10.07. 00:24:01

22. Shakespeare (szerkesztő) 2012. 10. 06. 13:09 Ausztriában is elöfordulnak hasonló dolgok. De talán ismered Ausztria meghatározó demográfiai összetételét manapság? Korábban ugye egészen más volt a helyzet, egészen más okokkal és következményekkel. Ez itt már csak egy olyan ország, ahol az idegen érdekek képviselöit nem szeretik. Ez persze nem mindenkire igaz, de ahogy a NOLBLOG is mint nem reprezentatív mintavétel mutatja, van benne valami.

192499 2012.10.07. 00:25:21

58. Értettem!

192499 2012.10.07. 00:28:21

Ad 60. 58. Mint több ízben itt nyilvánosan közöltem, két nick-nevem van: navigator és mártírvédő. E pillanatban éppen az utóbbihoz tartozó blogomban kerestem valamit, ezért az ármány... Elnézést kérek. Jó hétvégét! Csuklani óvatosan...

178479 2012.10.07. 01:29:19

43. Magyarország! Igen! Igen! (látogató) 2012. 10. 06. 18:20 Kedves Magyarország! Igen! Igen!! Nincs itt semmilyen kettős mérce. Mi valamennyien egyetértünk a szélsőjobboldali, rasszista rendőrök eltávolításával a rendőrségből. Ön is?

11381 2012.10.07. 02:12:01

Valjuk be, azért ahhoz nagyon nagy pofa kell, hogy valakiről kijelentsük, hogy "szándékosan nem beszél" valamiről vagy valakiről. Honnan tudja, hogy ez szándékosság volt? Az is lehet, hogy esetleg nem is hallott az eseményről. Én pl. sok mindenről nem hallok vagy olvasok, tehát nem is tudok ellene, vagy mellette se szándékosan, sem véletlenségből megszólalnom. Én ebben, viszont, mintha "szándékos kötekedést" látnék.

Magyarország! Igen! Igen! 2012.10.07. 15:46:18

62. ZorróAszter 2012. 10. 07. 1:29 Agyatokra ment a non-stop szélsőjobboldalizás. Amúgy nem most kell felemelni a szavatokat, hanem 2006 őszén kellett volna. De nem csak Angel Mendoza ügyében, hanem a többi, ártatlanul meghurcolt polgár ügyében is. De akkor vagy kussoltatok, vagy az akkori hatalomnak drukkoltatok. Ezért hiteltelen a szélsőjobboldalizásotok. Mást sem tudtok, csak szélsőjobboldalizni. Borzalmasan unalmasak vagytok.

178479 2012.10.07. 16:51:30

Kedves Magyarország! Igen! Igen!! Mint mondtam, mi itt valamennyien egyetértünk a szélsőjobboldali, rasszista rendőrök eltávolításával a rendőrségből. Ön is?

Magyarország! Igen! Igen! 2012.10.07. 17:23:26

65. ZorróAszter 2012. 10. 07. 16:51 Hiteltelen a megnyilvánulásod. Azt gondolod, hogy azok a rendőrök, akik lecigányozták, megbilincselték, elvitték és sérüléseket okozva megverték Angel Mendozát, (legalábbis akkor) ki lettek zárva a rendőrségből? Ugyan. Ennyire azért ne legyél naiv! És még nem beszéltem azon azonosítószámok nélküli rendőrruhákba öltöztetett rendőrökről(???), akik 2006. október 23-án, a Nádor utcában (miután lezárták a Kossuth Lajos teret) "Takarodj, te vén zsidó!" felszólítással illettek egy holokauszt túlélő amerikai-magyar kettős állampolgárságú magyar embert. Angel Mendoza ügyében is a kérdésedre itt a válasz: Olvasd csak! "Az eljárásban Mendozának az ügyészségen hatvan fekete-fehér képről kellett kiválasztani a rendőröket, akik megverték. A képeken voltak akkor jelenlévő és jelen nem lévő rendőrök, valamint nem rendőrök is, Mendoza mégis egyértelműen azonosította egyiküket, aki az egész osztagot hergelte, és rúgásával megrepesztette a bordáját. Vele a közelmúltban szembesítették az ügyészségen, kiderült, hogy tényleg rendőr, a X. kerületi kapitányság beosztottja, és tényleg ott volt aznap este. A szembesítésen az illető nem emlékezett Mendozára, azt mondta, most látja először életében, és nyilván összekeveri valakivel a sértett. Fazekas ügyvéd szerint a szembesítés mégis egyértelmű eredményt hozott, és megítélése szerint a bántalmazó rendőr elleni vádemeléshez már csak az orvosszakértői vélemény hiányzik - a szakértőnek a röntgenfelvételek és a vallomás alapján azt kell megállapítania, hogyan keletkezhettek Mendoza sérülései. Sorozatos törvénytelenségek Az ügyvéd szerint a rendőrség a bántalmazáson túlmenően is több törvénytelenséget követett el. Fiatalkorúakat szigorúan tilos felnőttekkel egy cellába zárni, Mendoza szomszédjával mégis ez történt. A perui a rendőrkapitányságon panaszt tett egy tisztnek, akinek ekkor hivatalból jegyzőkönyvet kellett volna felvenni, ám ezt az illető elmulasztotta. Fazekas nem érti azt sem, hogy "ha a hivatalos személy elleni erőszakot három évig terjedően büntetik, akkor a bántalmazás hivatalos eljárásban miért csak két évig terjedő vétség?" Hiányolja a belső rendőri vizsgálatokat, és hogy fegyelmi felelősségrevonás sem történt a rendőrség berkeiben. A Mendoza-üggyel kapcsolatban megkerestük a X. kerületi rendőrkapitányságot, ahol azt a felvilágosítást kaptuk, hogy a BRFK vezetőjének utasítására senki nem nyilatkozhat az őszi zavargások idején történtekről, így a szóban forgó esetről sem. A BRFK sajtóosztálya szintén nem talált olyan rendőri vezetőt, aki hajlandó lett volna nyilatkozni az ügyről az Indexnek. Korábban az őszi zavargásokról Gergényi Péter budapesti rendőrfőkapitány többször is azt nyilatkozta, hogy a rendőrök szabályosan intézkedtek, nem bántottak senkit. Ehhez képest a Társaság a Szabadságjogokért [1] és a Magyar Helsinki Bizottság [2] tíz-tíz, a Nemzeti Jogvédő Alapítvány [3] tizenöt ügyben látja el olyan személyek sértetti képviseletét, akiket rendőrök súlyosan bántalmaztak a tavaly őszi felfordulásban. Néhány ilyen ügyben a nyomozás azonosítható felelősöket talált, ezekről a továbbiakban rendszeresen beszámolunk." Innen: http://index.hu/belfold/angel2358

Magyarország! Igen! Igen! 2012.10.07. 17:31:08

66. Magyarország! Igen! Igen! 2012. 10. 07. 17:23 Kiegészítés: 65. ZorróAszter 2012. 10. 07. 16:51 Ezt tessék figyelni! Gyepes Ottó, amerikai magyar kettős állampolgár, holokauszt túlélő beszél 19:24-től 20:15-ig. Gondolod, hogy a Gyepes Ottót lezsidózó rendőr(???) ki lett csapatva az állományból (már amennyiben rendőr volt-e az illető)? Úgyhogy a kérdésedet Gyurcsány(i) Ferencnek és Gergényi Péternek tedd fel! http://www.youtube.com/watch?v=tidb4KiUkLM

Magyarország! Igen! Igen! 2012.10.07. 20:20:44

FSP-nél néhány hibbannt agyú nyuggerproli (akiknek agyukra ment az Orbánozás) már akár ölne (lincselne, géppuskázna, nyomtalanul ekltakarítana, elzavarna) is. Jellemző rátok (a non-stop nácizó, fasisztázó, szélsőjobboldalizó, balliberális csőcselékre), hogy a hibbant nácizásotok, fasisztázásotok, szélsőjobboldalizásotok közben simán átsiklotok az alábbi moslékok uszításai felett. Azt azonban tudnotok kell, hogy bármiféle államellenes puccs (és/vagy annak kísérlete) esetén legények leszünk a gáton. Nem leszünk szívbajosak, nem fogunk kesztyűs kézzel bánni a közhatalmat erőszakosan átvenni akarókkal. Ha balhét akartok, balhés lesz az ellenállás is... Íme néhány idióta (szellemi zombi) alkoholmámoros fröcsögése: 31. PepecsElek 2012. 10. 07. 16:58 "Ez a tébolyult gonosztevő ugyanazt érdemelné, amit a Kárpátok Géniusza kapott '89 karácsonyán. Jézuska helyett géppuska. Amíg meg nem lincseljük ezt a veszett páviánt, addig itt egy szemernyi javulásra sincs kilátás." 32. retardHU 2012. 10. 07. 17:21 "nyugodtak nem lehetunk, mert ezek ellenzekbol meg tobbet tudnak artani, mint kormanyoldalrol...nyomtalanul ki kell oket takaritani a parlamentbol es allami szervekbol...a bebetonozott tisztviseloket indoklas nelkul felmondani es elzavarni, azok voltak a beepitett teglak....kavarjak otthon eztan...ha oszinte akarok lenni, most eloszor erzek aggodalmat a gyomromban a kovetkezo valasztasok kapcsan..." Forrás: http://fsp.nolblog.hu/archives/2012/10/07/Felni_es_felni_hagyni

178479 2012.10.07. 20:22:04

Kedves Magyarország! Igen! Igen!! Nem én vagyok a legfőbb ügyész. A rendőrök elleni eljárást tudomásom szerint mindig az ügyészség folytatja le. Amivel egyet tudok érteni, hogy rasszistáknak, antiszemitáknak, nyilasoknak, szadistáknak nincs helyük a rendőrségben, és szerintem minden itt kommentelő egyetért velem ebben. Kivétel talán Ön.

Magyarország! Igen! Igen! 2012.10.07. 20:57:09

69. ZorróAszter 2012. 10. 07. 20:22 A 2006 őszi, budapesti rendőrőrjöngéssel kapcsolatban hat év alatt egy rendőrt ítéltek el jogerősen szabadságvesztésre, de a büntetése végrehajtását (ha jól tudom) meghatározott időre (valahány évre) felfüggesztték. A bíróságok több esetben is megállapították a rendőri jogsértéseket, de AZONOSÍTÓSZÁMOK HIÁNYÁBAN nem tudták beazonosítani az elkövetőket. Adott esetben a rendőrök még a bíróságon is hazudtak. Ezt egy aktív, az ügyekben eljáró bíró mondta. Sőt, azóta a testületből leszerelt egyik rendőr pedig azt mondta, hogy a rendőri vezetés megparancsolta nekik, beosztottaknak, hogy ne tegyenek magukra azonosítószámo(ka)t. (Vesd össze: Gergényi Péter a renőrpalotában, 2006. október 24-én: "Az összes azonosítószám az összes rendőrről, ugyanabban az időben leesett." (sic!) Érdekes, az est végén egy darab - rendőrről leesett - azonosítószámot sem találtak az utcá(ko)n. A titok nyitja David Copperfield (mágus, illuzionista, eltüntetőművész, mezei szemfényvesztő, réti szélhámos, közönséges csaló) zseniális tehetsége: Gyurcsány(i) Ferenc és Gergényi Péter meghívására még aznap (2006. október 23-án) este telekinetikusan (a gyengébbek kedvéért fénypostával) az USA-ból idelebbent Budapestre és egy suhintással eltüntette a rendőri azonosítószámokat...) Ezek után értelmetlen amit beszélsz. Az utolsó mondatod személyeskedés, de olyan súlytalan, hogy ezen reagáláson kívül több reakcióra már érdemtelen.
süti beállítások módosítása